Splošni pogoji poslovanja Trgovine eZobozdravnik

Trgovina eZobozdravnik je spletna trgovina na strani https://www.ezobozdravnik.si/skatlica-za-mlecne-zobke/, ki jo upravlja PIAR, digitalne rešitve, Igor Pečar s.p., Reber pri Škofljici 14, 1291 Škofljica, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Osnovni podatki o ponudniku

Naziv: PIAR, digitalne rešitve, Igor Pečar s.p., Reber pri Škofljici 14, 1291 Škofljica

Kratki naziv: PIAR, Igor Pečar s.p.

Naslov: Reber pri Škofljici 14, 1291 Škofljica

Matična številka: matična številka: 7234856000

Davčna številka: 31197515, podjetje ni zavezanec za plačilo DDV

Poslovni račun: NLB d.d. – SI56 0201 1306 8886 111

Registrski organ, zadnji vpis: AJPES, izpostava Koper, dne 19. 9. 2023 314-03864-2023/2

Kontaktni telefon: 040 52 77 58

Kontaktni elektronski naslov: trgovina(at)ezobozdravnik.si

Splošno

Splošni pogoji poslovanja Trgovine eZobozdravnik (v nadaljevanju Pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Trgovine eZobozdravnik, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Veljavni pogoji poslovanja trgovine so objavljeni na naslovu www.ezobozdravnik.si/pogoji-poslovanja.

Pri uporabi spletne strani www.ezobozdravnik.si se smiselno uporabljajo tudi Splošni pogoji uporabe portala eZobozdravnik, ki so objavljeni tukaj: www.ezobozdravnik.si/splosni-pogoji-uporabe/

Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja. S klikom na gumb “Oddaj naročilo” kupec potrjuje, da so izbrani izdelki, naročene količine in njegovi podatki pravilni, ter da je seznanjen s celotnim besedilom pogojev poslovanja.

Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Prodaja in dostava izdelkov je možna samo na ozemlju Slovenije, po dogovoru lahko izdelke dostavimo tudi v tujino na podlagi posebej pripravljenega predračuna.

Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika.

Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjeno naročilo/pogodbo hrani ponudnik. Pogodbe in računi se hranijo v skladu z zakonom in so kupcem dosegljivi na sedežu ponudnika v primeru posredovane zahteve (nekaj dni pred ogledom).

Kupcu je ob dobavi blaga priložen račun. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga;
  • dostopnost izdelkov;
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve;
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine eZobozdravnik lahko ažurira, spreminja in dopolnjuje.

Trudimo se zagotavljati ažurnost in točnost spletnih vsebin trgovine eZobozdravnik, hkrati pa si pridržujemo pravico do vsebinskih in drugih sprememb, kot tudi do sprememb pogojev poslovanja trgovine eZobozdravnik.

Načini plačila

V trgovini eZobozdravnik ponudnik omogoča kupcem naslednji način plačila:

  • plačilo po predračunu.

Plačilo zneska kupčevega naročila mora biti na našem transakcijskem računu razvidno pred dostavo naročenih izdelkov.

Predračun je potrebno plačati v 8 dneh, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Rok za plačilo predračuna se lahko spremeni, vendar mora biti o tem kupec ustrezno obveščen.

Cene

Cene v Trgovini eZobozdravnik so označene v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, saj ponudnik skladno s 94. čl. ZDDV-1 ni zavezanec za plačilo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in se jim prištejejo še stroški pakiranja in poštnine.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo kot je opisano v razdelku »Postopek nakupa«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Trgovina eZobozdravnik občasno ponuja posebne akcijske ponudbe (popuste), ki veljajo določeno časovno obdobje in se oblikujejo v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge. Popusti so lahko namenjeni vsem kupcem v trgovini eZobozdravnik ali pa samo tistim, ki imajo ustrezno kodo za pridobitev popusta v trgovini eZobozdravnik.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Postopek nakupa

V trgovini eZobozdravnik lahko blago in storitve naročite na naslednji način:

  1. Na spletni strani www.ezobozdravnik.si/skatlica-za-mlecne-zobke si ogledate izdelke, njihove lastnosti in cene.
  2. Na posebni podstrani za naročilo preverite cene, dobavni rok in druge podatke ter izberete ustrezni paket, količino izdelkov in vpišete svoje podatke.
  3. Seznanite se s pogoji poslovanja in preverite druge podatke pred oddajo naročila.
  4. Naročilo potrdite s klikom na gumb »oddaj naročilo«.
  5. Ponudnik bo po prejetem naročilu preveril dobavljivost blaga. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje elektronsko sporočilo in v primeru nedobavljivosti blaga naročilo z razlogom zavrne ali kupcu sporoči spremenjen dobavni rok.
  6. V trenutku, ko bo izbran izdelek pripravljen, se kupcu pošlje predračun po elektronski pošti in s tem ponudnik potrdi naročilo. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  7. Predračun vsebuje vse potrebne podatke za plačilo (naslov, številko transakcijskega računa, rok plačila, znesek z razčlenjenimi stroški in sklicno številko).
  8. Po prejetju plačila na podlagi predračuna, bo naročen izdelek kupcu odposlan v najkrajšem možnem času, največ pa v treh delovnih dneh, razen v posebnih okoliščinah, o katerih bo kupec vnaprej obveščen.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času, ki pa je posredno odvisen tudi od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave znaša do 3 delovne dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Za zamudo ponudnik ne odgovarja. V primeru, da paketa po opravljenem plačilu ne prejmete v 7 delovnih dneh, to sporočite na elektronski naslov trgovina(at)ezobozdravnik.si ali pokličite na 040 527758.

Izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga določili v nakupnem obrazcu, razen če se ne dogovorimo drugače, na podlagi pisne želje kupca.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa obvestiti ponudnika. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Naročilo blaga lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.

Če vam naročeno in prejeto blago ne ustreza, lahko v roku 30 dni od prejetja naročenega blaga odstopite od pogodbe tako, da nas o tem obvestite preko obrazca za kontakt na spletni strani www.ezobozdravnik.si ali pošljete sporočilo na trgovina(at)ezobozdravnik.si in vrnete pošiljko.

Vračilo kupnine se izvede pod pogojem, da pošiljka prispe na sedež podjetja najkasneje petnajsti (15) dan od sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. V tem primeru lahko odstopite od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Vračajočemu blagu morate priložiti kopijo računa ter vaše osebne podatke skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam lahko vrnemo denar. Denar vam bomo vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema vrnjenega blaga.

Če blago ne deluje pravilno ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt na spletni strani www.ezobozdravnik.si ali pošljite sporočilo na trgovina(at)ezobozdravnik.si.  Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Glede pravic in obveznosti izhajajočih iz stvarnih napak se uporabljajo določbe navedene v Zakonu o varstvu potrošnikov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Račun oziroma pogodbo bo hranilo podjetje: PIAR, digitalne rešitve, Igor Pečar s.p. Več o zasebnosti si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Odgovornost

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v trgovini eZobozdravnik.

Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino morebitnih mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva.

Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga, PIAR, digitalne rešitve, Igor Pečar s.p., ne odgovarja.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte trgovina(at)ezobozdravnik.si ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si bo vedno prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo hitro in sporazumno.

V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obveščamo uporabnike, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznavamo kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/odr

Želimo vam prijetno nakupovanje!

PIAR, digitalne rešitve, Igor Pečar s.p.

Ljubljana, 18. 2. 2024